Eslem Yıldırım

Eslem Yıldırım
@eslemyldrm
Yeraltından Notlar
"İnsanlar mutsuz oldukları zaman daha çok hata yaparlar."
Sayfa 102·Kitabı okuyor
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ay doğmadan düşmesin yaş gözüme."
Müzik
Freud'a göre: "Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek sadece beynini kullanabilen insanlara özgürdür."
Düşünce
"Kitapları o kadar yaşıyorum ki, gerçek hayatta bocalıyorum."
Düşünce
Yeraltından Notlar
"Bana kalırsa insanın en iyi tanımı şöyle olmalı : iki ayaklı nankör bir yaratık."
Sayfa 34·Kitabı okuyor
Alıntı