Bizler vicdan sahibi insanlarız. Bizim yüksek bir makama vereceğimiz bir hesap var, dolayısı ile vicdan seviyemizin de yaptığımız işlerde yüksek olması gerekiyor.
Duygularınızı bastırarak beklemeye sabır denmez. Aslında içinizde biriktirdiğiniz şey barut tozudur ve en sonunda patlar. En sonunda çok üzücü bir şekilde o şişeden dışarı çıkar.
Bir yanda gereğinden fazla eleştiriyoruz, öbür yanda hiç eleştirmiyoruz. Başka bir değişle, bazıları üzülebilir diye doğruları dillendirmek istemiyoruz.