📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ya sen? Sen neden yapıyorsun bu işkenceyi kendine? Kime ne faydan dokunuyor."
"En azından, kimseye zarar vermiyorum"
"Ama sen zarar görüyorsun. Sihrinle iyi bir şeyler yapamaz mısın?"
"Bütün Aylılar sihirleriyle iyi bir şeyler yaptıklarını zanneder. Üvey annemin tek gücü, insanların ondan korkması değil. Kraliçe istediği zaman herkesi onu sevdiğine inandırabilir. İyiliği seçersek yalnızca iyi olduğumuzu sanarız. İnsanları mutlu edeceğimizi. Onlara aşk, huzur ve tatmin vadettiğimizde iyilik yaptığımızı zannederiz. Oysa gerçeği görmelerini engelleriz ki bence bu da en büyük zalimliklerden biri."
"Hem benden sana ne?''
''Doğru. Bana ne? Ama Prenses benim için her şeyden önemli ve bir dosta ihtiyacı var.'' Başını çevirdi. ''Benden daha iyi bir dosta.''
''Neden hâlâ hayattasın, biliyor musun?''
''Winter sayesinde.''
''Haklısın deli fişek. Ve bunu sakın unutma, olur mu?''
''Bu kafeste kilitliyken nasıl unutabilirim sarı papatya?''