esma besik

esma besik
@esmabesikk
İngiliz Dili ve Edebiyatı
30 okur puanı
Eylül 2022 tarihinde katıldı
'Uğraştım,' dedim. Bana inanmıyor ama artık çok geç' (gerçek için zaman hep çok geçtir, diye düşündüm).
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
'Ona çocuk diyorsun bir de,' diye söylendi Antoniette. 'Şeytanın kendisinden daha yaşlıdır, şeytan onun kadar zalim değildir.'
'Rose elle a vecu,' dedim. Güldüm. Doğru mudur o şiirin dedikleri? Bütün güzel şeylerin yazgıları acıklı mıdır?
Gene de o günden sonra çok sık dua etmemeye başladım, çok geçmeden neredeyse tümüyle bıraktım o işi. Daha emin, daha mutlu, daha özgür hissediyordum kendimi. Ama pek güvende değil.
Ben de ötekiler gibi kalkar kalkmaz 'bugünün tüm dualarını, çalışmalarını, acılarını Tanrı'ya adadım' demeyi tez öğrendim. Peki ya mutluluk, diye düşünürdüm ilk başlarda, mutluluk yok mu? Olmalı. Ha, mutluluk mu? Elbette. Mutluluk, doğru ya...