A.

derler ki; “gurbet seni anlayanların olmadığı yerdir”
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"ben derim: sana olmak, seni duymak, seni yürümek/besbelli seni büyütmek kendimde/ellerim kendini tekrarlar sen deyince."
Edebiyat
Atalarımız ne güzel söylemiş: “Kavga sen ben demekle çıkar.” Bu yüzden ‘biz’ demek daima iyidir.
Edebiyat
iki türlü yara alır insan. Kimi dizinden, kimi dizinin dibindekinden..
Edebiyat
“insanın memleketi sevdiğinin yanıdır. "
Edebiyat