“ Ne kadar az bilirsen o kadar iyi uyursun” der Gorki: İzahını Sartre yapar; “Uyursan gece biter, uyuyamazsan sen." Son noktayı Freud koyar: “Çok uyumak kaçmaktır, uyuyamamaksa yakalanmak. "
Bugün karşıma çıkan şu muhteşem
cümle :
" İnsanlar sevilmek için kusurlarını
gizleme gereği duyarlar. Ama kimse
zaaflarına, zayıf anlarına, hatalarına
tanık olmadığı birini gerçekten
sevemez