Rabia Esma

Rabia Esma
@esmarabiaa
"İnsanlar çok bozdu Orlic.Ben bu düzene ayak uyduramıyorum.Bu yüzyıl kusma hisi uyandırıyor. İnsanlık öldü, tabutunu kaldıracak kimse bulunamıyor..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsan insan mıdır ,yanlızca yiyip içmek ve uyumakla geçiriyorsa hayatı?" ~Shakespeare~
Parmakları kesik bir piyanist'in , çalmaya çalıştığı bir piyano gibisin.🎡
"Yarınlar hep çok güzel olacak denir.Oysa bugünler, dünün yarınları değil midir?" ~Victor Hugo~
"Beni hemen anlamalısın ,çünkü ben kitap degilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz , yaşarken anlaşılmaya mecburum , ben Van Gogh'un resmi değilim , öldükten sonra beni müzeye koyamazsınız " ~Oğuz Atay~