Yağız Gönüler'in tavsiyesi ile Güray Süngü okumaya başladım. Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Bu kitabını da çok beğendim. Gerçeküstü anlatımı hikayeyi akıcı kılıyor. Merak unsuru hep üst seviyede tutulmuş. Unutmak,hayat,keder,acı gibi kavramlar üzerine kurulu bir hikaye. Unutursak bizden geriye ne kalır ki?