Esma

Esma
@esmatrn23
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyanın sizin içinizi görmediğini derinin ve kemiğin maskelediği umutlarınızı hayallerinizi ve kederlerinizi zerre kadar umursamadığını.
Sayfa 384
Hiçbir şeyde aşırıya kaçmamalıdır! Hiçbir şey tek taraflı olmamalıdır. Her şeyde orta yolu gözetmelidir. Her şeyi zamanında ve yerinde yapmalıdır.
Herkes hayattan bir şey almak ister ama ona bir şey vermek istemez. Çoğu kimse hayata menfaatçi zorba ve asalak olarak atılır. Hayatın anlamını bu asalaklıkta ararlar.
Sayfa 104