Esmeraldaaa

Esmeraldaaa
@esmeraldaaa
Çok gez ve çok oku böylece her iki durumda da bilen olursun.
Görmek,uzakta durmaktır. Açıkça görmek,durmaktır. Tahlil etmek,yabancılaşmaktır.
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşlerim saçma birer sığınak,yıldırıma şemsiye açmaktan farkı yok.
1000k
Hayatla aramda ince bir cam var.Açıkça görmeme ve anlamama rağmen,dokunamıyorum hayata.
1000k