Esmeraldaaa

Esmeraldaaa
@esmeraldaaa
Çok gez ve çok oku böylece her iki durumda da bilen olursun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıradan insan için,hissetmek yaşamaktır,yaşamayı bilmektir.Ben ise,yaşamak düşünmektir derim;hissetmek ise düşünceyi beslemekten başka bir işe yaramaz.
1000k
Başka bir erdemim yoksa da, hiç olmazsa özgür bırakılan duyguların getirdiği sürekli yenilenme hali var.
1000k
Yaşamın bir bilinci olmadığının bilincinde olmak,aklın en eski yükümlülüğüdür.
1000k