Eso

Eso
@esocuuk
Rüzgar yükseliyor, yaşamaya çabalamalı.
Sadece akıl, ilginç ve harikadır; geriye kalan her şey yüzeysel ve önemsizdir.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yanılıyorsunuz. Eğer daha sık düşünürseniz, bizi heyecanlandıran dışsal her şeyin ne kadar önemsiz olduğunu anlayacaksınız. Kişi hayatı aydınlatmak için çaba göstermelidir, çünkü içinde gerçek iyilik vardır.
Alıntı
Esasında herhangi bir ağrı gibi soğuk da hissedilemez. Marcus Aurelius şöyle demiştir: "Ağrı, ıstırabın yaşayan fikridir. Bu fikri değiştirmek, ondan kurtulmak ve şikâyet etmeyi bırakmak için çaba gösterdiğinde acı yok olacaktır." Bu, adildir. Bilge biri ya da sadece düşünen, düşünceli biri, özellikle de ıstıraba karşı duyduğu küçümsemeyle ayırt edilir; her zaman memnundur ve hiçbir şeye şaşırmaz.
Alıntı
İnsanın huzuru ve mutluluğu onun dışında değil, kendi içindedir.
Alıntı