Eso

Eso
@esocuuk
Rüzgar yükseliyor, yaşamaya çabalamalı.
Mutluluğu tutam tutam, parça parça aldığınızda onu benim gibi kaybedersiniz, sonra da yavaş yavaş kabalaşır ve öfkelenirsiniz.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat arkasına bakmadan gidiyor, asla geri gelmeyecek.
Alıntı
Hiçbir şeye ihtiyacım yok, fakat adaletsizliğe tahammülüm de yok.
Alıntı
Bence insan inançlı olmalı ya da inancı aramalı, aksi takdirde hayatının anlamı yoktur, boştur... Turnaların neden uçtuğunu, çocukların neden doğduğunu, yıldızların neden gökyüzünde olduğunu bilmeden yaşamak... Yahut neden yaşadığını bilmek ya da bunların hepsi anlamsızdır, ıvır zıvır şeylerdir.
Alıntı
Sevgili İvan Romanıç, her şeyi biliyorum. İnsan, kim olursa olsun, emek vermeli, alnının teriyle çalışmalıdır. İşte bunda o insanın hayatının anlam ve amacı, onun mutluluğu ve coşkusu saklıdır.
Alıntı