Eso

Eso
@esocuuk
Rüzgar yükseliyor, yaşamaya çabalamalı.
"Keyfimi kaçıran tek şey son günlerde hiç kitap okuyamıyor oluşum."
Sayfa 204·Kitabı okuyor
Alıntı