Eso

Eso
@esocuuk
Rüzgar yükseliyor, yaşamaya çabalamalı.
-Bizden yüz ya da iki yüz yıl sonra yaşayacak olanlar ki onlar için yola devam ediyoruz, bizi güzel sözlerle hatırlayacaklar mı? Dadı, akıllarına bile gelmiyoruz! -İnsanlar hatırlamasa bile Tanrı hatırlayacaktır.
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Eso

, bir kitap okudu
6/10
·96 syf.·
2025 6. kitabı
Anton Çehov
7.4/10 · 26,7bin okunma
Mutsuz olduğumuzda başkalarının mutsuzluklarını daha iyi hissederiz; duygular o anda dağılmaz, bir yere odaklanır…
1000Kitap
Hepimiz yazgımızdan yakınan, yaşama sevinci olmayan insanlarız.
1000Kitap
Yeni hayaller, yeni mutluluklar demekti!
1000Kitap