Sağlam bir psikoloji ve sabır ile okunması gereken bir kitap. Fazlasıyla tıbbi terim içeriyor okuyucuyu zaman zaman yoruyor . gerçekten korkunç üzücü vakalar var fakat vakalar uzun uzun anlatmak yerine tıbbi terimlerle kendini tekrar eden açıklamalara yer vermesi oldukça sıkıcı.