Hiç düşünüyor musunuz tarihe ismi kötü kazınan isimlerin (örneğin hitler olsun diktatörler olsun...) hep başarılı olduğu biliniyor adamlar kötü bir işi yaparken bile çok başarılı yapıyorlar düzenli ve disiplinliler tek kötü yanları enerjilerini kötü işlere adamaları sadade gelirsem bu adamlar bile işini düzgün yapıyorsa biz iyi amaçlar uğruna neden yapmıyoruz da tembelliğimiz tutuyor lütfen bunu bir düşünelim??!!...