Yeryüzünde neden bu kadar çok anlaşmazlığın olduğunu ve hayat ve yaşamın tatlılığı uçsuz bucaksız önlerine açıldığı halde insanların sahip olmak için ufak tefek kıskançlıklarla birbirlerine eziyet etmelerini anlayamıyordu.
Cezayı Tanrı verir, insanlar değil, çünkü kaderin işleyişine müdahale eden kim olursa olsun suç işlemiş olur. Hayatımı günahtan uzak bir şekilde yaşamak istiyorum.