E S R A

E S R A
@esradm2
Bazen vazgeçmek de bir adımdır; geriye değil ileriye doğru atılmış bir adım. Vazgeçince başa döndün sanırsın, hâlbuki aklındaki sorulara bir cevap, kaybettiğin zamana bir telafi fırsatı yakalarsın. Başa dönmezsin, bazen vazgeçtiğinde yeniden başlarsın
Hayat ve İnsan
Reklam
Puan vermedi
“olmam gereken yerden çok uzaktayım, belki de yoruldum, bilmiyorum. öyle karışık, öyle yabancıyım ki, bu aralar kendime bile gelemiyorum.” Fyodor Dostoyevski Yeraltından Notlar
Alıntı
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025159,6bin okunma
Büyüttüğün çiçek ölsün ister miydin? Peki.. Neden fazla su vermek yerine yağmur yağarken sokağa attın.. Sen öldürmüş olma yani, öyle mi? Peki.. Sen öldürmedin mi şimdi?
Senin gönlün meshur ve musahardır..