Herşey olması gerektiği gibi, güzel manzara,canın,canım ve sen.Sende ordasın.Seni herkes göremez, seni şu iki gözüm bile göremez ya bazen. Güneş batar, sular durulur, uyurlar, susarlar, bir fincan kahve, bir sandalye karşıma alırım seni -bugün de savaş bitti. Yarın da bitse ya obür gün mesela bir hafta on gün bir ay üç ay bir yıl? Olmaz mı? Hayır yorulmadım, eskiyorum. Zamanla eskimek gibi değil, mesela yarım asır da eskise de değerlenen gibi değil bildiğin vura vura kıra kıra hırpalanarak eskiyorum. Ama üzgün değilim acılar için de hiç değil. Olur da güneş doğar, iki fincan kahve iki sandalye karşıma gelirsen pes diyorum.