Bir şans daha istiyorum..
Üç yaşındayken elimden kaçan
Balonu yakalamak için..
Ondan sonraki tüm uÇan balonlarım,
Bileğime bağlandı..
Arkasından şaşkınca gökyüzüne bakıp,
Ağlamayayım diye.. Balonların kaçabildiğini
Üç yaşında öğrendim..
Balonum kaçtıktan sonra…
Demek bir şeyleri öğrenmek için,
Bir şeyleri kaybetmek gerekiyor..
Ondan sonrakileri kaybetmeyesin diye,
“İlk şey” kendini feda ediyor..
İlklerin hepsi..
Şu an yanında olsaydı,
Belki bunun bedeli,
Sonrakilerle ödenecekti..
Hiçbir şeyi kaybetmeyene,
“Yaşamadan öldü” deniyor!!!
Ki bu en büyük kayıp zaten.. .
Üç yaşındayken elimden kaçan
O balonu istiyorum..🎈
Belki yakalasaydım,
Daha güçlü olurdum..
“Ardından üzülerek bakmayı” değil,
“Koşup ipinden yakalamayı” öğrenirdim..
Sonrakileri bileğime bağlatarak kolayı seçmez;
İplerinden sımsıkı tutmayı bilirdim..