Esra

Esra
@esranr
bir ihtimal daha var
Bilinçaltı duyulmak için ısrar eder, tekrarlar ve bir bakıma kapıyı kırar.
Reklam
Bu, insanın doğasıdır; acı çok büyük olduğunda, insanlar ondan kaçmaya çabalar ancak duygularımızı engellediğimiz zaman, bizi kendiliğinden serbest bırakmaya götürebilecek yeterli iyileşme sürecine bilmeden engel oluruz.
Bir bireyin yaşamını, annesi kadar etkileyebilen başka hiçbir şey yoktur.
Neyi hayal edersek onu mümkün kılarız.
Bazen acı kendini ifade edebilecek veya çözüme kavuşabilecek bir yol bulabilene kadar saklı kalır.