Esra Orman

Esra Orman
@esraormn

Esra Orman

, bir kitap okudu
Puan vermedi·592 syf.·
2014 23. kitabı
Sebahattin Demiray
8.6/10 · 19 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sevgi varsa zor diye bir şey yoktur. Sevgi varsa, yol kolay ve kısadır. Çok kısa.
Edebiyat
İçimizde bitmek tükenmek bilmeyen bir mutluluk özlemi var. Sürekli bir arayış içindeyiz. Hep bir şeyler arıyoruz ne aradığımızı bilmeden. Bizi mutlu edecek şeyi bulmak istiyoruz. Ama ne yazık ki mutluluklar hep gelip geçici, anlık. Gölgeler gibi zamanla kaybolup gidiyor.
Edebiyat
İnsanlara güvenmekte zorlanacaktık. Sadece dış yüzümüz gülümseyecekti onlara. İçimiz ise başkalarının bizi incitmiş olduklarını bir yere not düşmüş olduğundan, hiç gülümsemeyecekti. İçimiz mutsuz, kırgın, kızgın olacaktı, dışımız sürekli gülse bile...
Edebiyat
Çünkü insan, ruhuyla insandır her şeyden çok. Başkalarının bize karşı duydukları, olsa olsa 'beğeni' olabilirdi.
Edebiyat