Af dilemek utanç verici bir şey değildir.
Sadece yaptığın şeyin kötülüğünü idrak ettiğini ve bundan sonra daha iyi bir insan olmaya niyet ettiğini ifade eder
Git buradan evlat! Oku, dünyanı tanı. Hiçbir şeyden korkma. Her türlü önyargıdan uzak dur. Hiçbir şeyi aşırı yüceltme gözünde. Hor da görme. Her şeyi araştır. Cesur ol.
Sence halkın ezici çoğunluğu hakikatın ne olduğuna aldırıyor mu?
Umurlarında bile değil! Sadece rahat bırakılmak ve hayal güçlerini besleyecek masallarla kandırılmak istiyorlar.
Peki ya adalet?
Şahsi ihtiyaçları karşılandığı müddetçe onlar için bu kavramın da zerre kadar ehemmiyeti yok.