Yemeğimi paylaşıp kitaplarımı paylaşamayınca anladım ki ;
Beni şu fani dünyada tek mutlu eden şey kitaplarım ve gözüm acık kurduğum hayal sahnelerim ...
"İyileşmek hep böyledir."
"Umutma ki hiçbir şey sonsuza dek sürmez. Onlarla geçirdiğin zamanın ödünç olduğu bilinciyle iyi şeylere tutunmalısın. Kötü şeylerin de eninde sonunda geçeceğinin farkında olmalısın."