esra pursa

esra pursa
@esraprs
Yemeğimi paylaşıp kitaplarımı paylaşamayınca anladım ki ; Beni şu fani dünyada tek mutlu eden şey kitaplarım ve gözüm acık kurduğum hayal sahnelerim ...
YÜKSEKOKUL
İSTANBUL
27 Mayıs 1986
102 okur puanı
Nisan 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Umudumuzu yitirirsek nasıl yaşardık?”
Sayfa 118·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
En güzel yıllarımı heba etmişim, Artık bunun farkındayım ve fark etmiş olmaktan acı duyuyorum...
Alıntı
"İnsanın en büyük hatası; Bir başkasının onu mutlu etmesini beklemesidir.."
Alıntı
"Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegane tesellidir."
Alıntı
Zaman her şeyi halleder
"Sanki her şey başka türlü olabilirdi, başka türlü oynanabilirdi."
Sayfa 475·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam