Yemeğimi paylaşıp kitaplarımı paylaşamayınca anladım ki ;
Beni şu fani dünyada tek mutlu eden şey kitaplarım ve gözüm acık kurduğum hayal sahnelerim ...
"Keder kederdir. Bunu açıklamana yada kategorize etmene gerek yok.
Yine de bazı kederler farklıdır. Bazılarında üzülürsün ama iyi olursun. Bazılarında da kahrolursun..."