Esra Şanlı

Esra Şanlı
@esrasanli
Biraz kez daha
Yenisinş bitirmiş, hangisini okusam diye kitaplığıma bakarken tam 1 sene önce okumuş olduğum Posta Kutusundaki Mızıka'yı bir kez daha elime aldım bu sabah. Ne de olsa arada mektup okumak lazım, sevgili dosttan gelen.