Çok tuhaftır,fakat insanın üzülme yeteneğinin bir sınırı vardır.Belki de büyük kederler,bir taraftan insanı acıtırken,bir taraftan da duygularını uyuşturuyordu,ateş bile insanı bir sınıra dek yakar,o sınırı aşan ateş-şu beyaz ateş dedikleri- artık insanı yakmaz.İnsanın üzülme yeteneğinin sınırı aşıldı mıydı,ne eklenirse eklensin artık koymuyordu,vız geliyordu.