Vazgeçmek her serüvenin sonudur.Vazgeçtim,kendimden geçtim zikirlerde.Dünyanın kirli yüzünü silmek istedim.Pirüpak bir alnı öpmek ve reklam panolarını kaldırımlardan sökmek istedim.Devletler ve insanlar arası diplomasiden tiksindim.
"Kim bulmuş ki yerini,kim ne almış sanki mutluluktan
Ey yağmur sonraları,loş bahçeleri,akşam sefaları
Söyleşin benimle biraz bir kere gelmiş bulundum."