İnsanoğlu,dünyanın en büyük muammasıdır.İyi manada söylemiyorum,kötü manada da söylemiyorum, bütün o büyük zıtlıklarıyla birlikte söylüyorum.İnsan ruhu,henüz keşfedilmemiş kapkaranlık bir coğrafyadır.Vahşetle şefkat,korkuyla cesaret,nefretle sevgi,mantıkla delilik hepsi bir zihnin içinde hapsedilmiştir,Bazen kendimizi iyi biri zannederiz ama değilizdir,bazen kendimizi sevgi dolu biri zannederiz ama aslında öldürmeye yatkınızdır,zıddı da mümkün tabii.Sevgisiz bir ortamda büyüdüğü için nefret dolu olduğunu düşünen birinin elinin kötülük yapmaya gitmemesi gibi...Çoğumuz kim olduğumuzun farkında değiliz,bunu düşünmemişizdir bile.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başkasını seven tek adam bulamazsın.Olmasına da imkân yoktur.Hani bazı insanlar vardır,iyilik edersin.Bir edersin,iki edersin,üç edersin.Sonra edemeyecek hale gelirsin de elinden bir şey yapmak gelmez.O zaman bir de bakarsın ki,karşındaki sana düşman kesilmiştir.Hepimiz öyleyiz işte.Bütün iyilikleri,bütün dostlukları,tulumba gibi emeriz.Sonra dostluklar,iyilikler de kuyular misali kurur.İşte o zaman başlar pandomina,kocaman dedikodu.