Esra

"Bir insan iyi mi kötü mü öğrenmek istiyorsan bekle.. elbet içinin karasını göstereceği bir şey olur," derdi "melek sandıklarının şeytan kesilmesi karşılarına bir küçücük fırsat çıkmasına bakar."
Sayfa 310·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatım boyunca o kadar çok şeyde yanılmıştım ki, muhasebemi yaparken yanılgılarım karşısında şaşkına dönmüştüm.
Sayfa 298·Kitabı okudu
Alıntı
Ketumdu, dış dünyanın kendisini nasıl gördüğünü çok önemsiyordu ama geçmişini değiştirmeden kabul etmiş, acılarını derine gömmüştü.
Sayfa 297·Kitabı okudu
Alıntı
...dünya iyiliğimizi istemeyen insanlarla doluydu. Bu yüzden insan içini, sırlarını, özel hayatını kendine saklamalıydı.
Sayfa 274·Kitabı okudu
Alıntı
...içimde bir yer, çok büyük bir yer açık bir yaraya dokunuluyormuş gibi acıyordu, içimin acısından nefes alamıyordum.
Sayfa 259·Kitabı okudu
Alıntı