Esra

Esra
@esraydn1
KARMA
Benden değil Gölgenden kaçtın.
Edebiyat-Düşünce
Reklam
“+ demek ki neymiş, kibarlık geçiciymiş.Öyle değil mi ? Kalıcı bir şey söyleyeyim mi ? Müzik kalıcıdır.tablolar kalıcıdır. Şiir kalıcıdır. - kibarlık da kalıcıdır.”
Edebiyat & Roman
Hayat zor…Ama ben daha çok..
Edebiyat
ellerim toprağın bağrında saklı.
Edebiyat & Roman