Evet, akıp gidiyor kitap onda bir sorun yok fakat benim gibi klasik tarzda roman okumayı sevenler için biraz "şey" bir kitap. Başı yok, sonu yok, iç konuşmalar, hesaplaşmalar... Tam da bunu amaçlayıp postmodern demişler zaten türüne. Ne zaman bu tarzda bir kitap okusam hep aynı soruyla bitiyor : Ee ne oldu şimdi?
GölgesizlerHasan Ali Toptaş · Everest Yayınları · 202014,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Büyük beklentilerle okumaya başladım. Ama umduğumu bulamadım maalesef. Anlatılanlar bana pek hitap etmedi. Dili sade fakat ben çok zor bitirdim kitabı.