Hayatı bir filme dönüştürebilseydim içinde kendime rastlayabilirdim.
Belki kupkuru otlarla dolu bir parkın içindeki kırık dökük bir bankta bulurdum beni. Müsaade isteyip yanıma oturur, anlatacaklarımı sözümü kesmeden dinlerdim. Fark ederdim iyi bir dostun fark edeceği gibi, yüzümün asık, sesimin endişeli olduğunu. Belki o zaman kendime merhamet duyar, güçsüzlüğümü bağışlayabilirdim.
Gölgesinde büyüdüğü ağacın köklerine sımsıkı tutunmuş çiçekleri görüyorum bazen. Ne zaman anneme, babama sarılsam ben de onlardan biri oluyorum.
Sen farkında değilsin. Ben yaşıyorum
Uğruna kendimizi hırpaladığımız değer verdiklerimiz, acaba biz değersizleşince de verdiğimiz değere layık mıdırlar?
Biz olmazsak mahvolur diye düşündüklerimiz aslında bizsiz de gayet yaşarlar mı?
Diye kendini sorumluluklarında boğmamaya sorgulatan kitaptı, abartıldığı kadar güzel bulmadım açıkçası
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268,2bin okunma