İnsan kaybettiği şeyleri elbette özler. Yeri dolmayacak şeyler vardır bu hayatta. Unutulmaz şeyler hiç unutulmayacak şeyler vardır. Bir gün bir gece yarısı ansızın aklına düşecek şeyler...
Hatıralar, insanlar, duygular, iz bırakanlar vardır ve unutulmazlar.
Hep bir yerde bir yara izi gibi taşırız onları. Kabuk bağlamasını, sızısının dinmesini, bir daha kanamamasını dileriz. Geçmesini beklemekten başka bir şey gelmez elimizden.
İnsan kırılır, sevgi körelir. Zaman her şeyi affetmeye yetmez bazen. Çok sevdiği için her şeyi sineye çekemez insan. Kötü gününde destek görmedikten, omzunu yaslayamadıktan sonra sevgi de biter. Sevgi emektir. Emek olmazsa bir hiç.