Hayrolsun…
Rüyamda travmam olan annemi kaybettiğim evi görüyordum ara ara ve hep üzülerek uyanıyordum korkuyordum bu gece o evi yanarken gördüm ama hava çok hoş ve insanlar asla bağırmıyordu normal bir olaymış gibiydi içime su serpildi…🫠
Hayrolsun…
Rüyamda travmam olan annemi kaybettiğim evi görüyordum ara ara ve hep üzülerek uyanıyordum korkuyordum bu gece o evi yanarken gördüm ama hava çok hoş ve insanlar asla bağırmıyordu normal bir olaymış gibiydi içime su serpildi…🫠