"Savaş kimsenin suçu değildir. Gök gürültüsü ya da şimşek gibidir. Ansızın başlar onunla uğraşmak zorunda olan bizler onun uygulayıcısı değil kurbanıyız."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Tanrı'yı aramıyoruz artık. Tanrı biziz. Dünya biziz. Başkaları ile birlikte öldürüyor, başkaları ile birlikte ölüyoruz. Yaratıyoruz ve düşlerimizde yeniden diriliyoruz."
"Gözyaşlarının akışını, o seli, acısını ve insanı rahat rahatlatmasını anlatmak olanaksızdır. Ah, o gözyaşları, o tatlı çöküntü ve o mutlu eriyip gidiş! Duygular dalga dalga kabardığında bir an hıçkırmak bile düşünceleri yansıtan tüm kitapları ve dizelere bedeldir."
"Ama yetişkinlerin çok azı, bir zamanlar kendilerinin de çocuk olduğunu ve bir çocuğun nasıl yaşadığını, nasıl çalıştığını, nasıl oynadığını ve neyi sevip sevmediğini anımsar. Bu şaşılacak ve ayıplanacak bir durum değil midir? Çok azdır, gerçekten çok azdır çocukluğun ne demek olduğunu hala unutmayanlar. "