~Carpe diem~
Kitap okumayı sevmeye çalışan...
Matematik öğretmeni...
Gezmeyi çok seven...
Deniz delisi ve yüzmeyi aşırı seven...birisinin profiline hoş geldiniz :)
Sadece kitap isminden etkilenerek aldığım bir kitaptı. Bana çok fazla şey katmadı maalesef. Muazzez hanımın siyasi görüşünü kitaptaki kadar detaylı öğrenmeme gerek yoktu zaten yarıda bıraktım :)
Bir anlamda insan, “Mesulüm, o halde varım!” diyebildiği ölçüde var olur. Hepimizin, bütün dünya insanlarının bir mesuliyeti var. Çünkü insan olmak, mesul olmak demektir.