~Carpe diem~
Kitap okumayı sevmeye çalışan...
Matematik öğretmeni...
Gezmeyi çok seven...
Deniz delisi ve yüzmeyi aşırı seven...birisinin profiline hoş geldiniz :)
Tanrı, hiç bir çocuğu kötü olsun diye yaratmaz! Onu kötü yapan, kötü eğitimdir.
Kötü anne baba, kötü çevre, kötü yönetim balçık gibidir, zavallı yavruları da çekip yutar.
Sevgili 1K okurları,
Yarın bildiğiniz üzere YKS'nin ilk oturumu yapılıcak. En ufak bir ses bile çoğu öğrencinin dikkatini dağıtıyor. Bu yüzden kornaları kullanmamanızı ya da başka herhangi bir şekilde gürültü yapacak şeyleri terketmenizi 2 milyon öğrenci kardeşimin adına sizden istiyorum. Buradaki insanların bilinçli insanlar olduğunu biliyorum ve bu yazıyı paylaşıyorum. Şimdiden teşekkürler.😊