Önceleri Tanrı'nın insanlara can verdiğini ve onların yaşamalarını arzu ettiğini biliyordum, şimdiyse bundan çok daha fazlasını anlıyorum. Anlıyorum ki,Tanrı insanları birbirlerinden ayrı yaşamalarını istemiyor. O yüzden de her birinin neye ihtiyacı olduğunu açık etmiyor. İnsanların bir arada yaşamalarını istiyor. İşte o yüzden her birine herkes için gerekli olanları gösteriyor. İnsanlar kendi ihtiyaçları için yaşıyorlar gibi görünseler de asıl olan, herkesin sevgiyle yaşadığı gerçeği. Sevgi dolu insan Tanrı'nın yanında olur, Tanrı onun içinde olur. Çünkü Tanrı, sevginin ta kendisidir.
İnsanın yalnız kendini düşünerek değil de sevgiyle yaşadığını anladım. Anne çocuklarının neye ihtiyacı olduğunu bilmezdi. Zengin adam da neye ihtiyacı olduğunu bilmiyordu. Hiç kimse akşam olduğunda bir çift çizmeye mi yoksa cenazesi için bir çift terliğe mi ihtiyacı olduğunu bilemez.