Uğur

Uğur
@essmax
Bu hesap seninle olmayacak hayaller kurup sana söylemek istediğim sözlerin yazılması gereksiniminden açıldı güzelim sen bunları belki okursun belki hissedersin belki de bir gün ağzımdan dinlersin...
7 Şubat
Haziran 2025 tarihinde katıldı
@essmax·
·
sabitlendi
Derinlerde
Bir çift göz her şeyden uzak sanki içinde evrenleri barındıran. Bir çift göz herkesten kaçak sanki içinde güzelliği saklayan. Bir çift göz beni darmaduman eden sanki içinde hayallerimi yok eden. Derinlerdeydi yerin sevgilim. Senin ellerinden tuttuğum her saniyenin bedelini gözyaşımla sana baktığım her anın kıymetini canımla ve seni sevdigim her geçen günün acısını yokluğunla ödedim. Seni derinlerimde tuttum içimdeki karanlık bile sana ulaşmasın diye kendimle çok savaş verdim. Artık dayanamıyorum sana karşı kendimi koruyamıyor aciz bir şekilde mahvoluyorum. Bana hatıradır o sesin. Güzel yüzün sıcak ellerin. Bana hatırlatır her gördüğüm çiçeğin yaprağı senin o narin bedenini. 7 kıta onlarca dağ yüzlerce çiçek binlerce şehir, diyar diyar da gezsem memleketimi köşe bucak arasam da bulamam senin gibisini. Dağlarında gezdiğim bu memleketimin en güzel çiçeği.
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir yaz akşamı
Serin bir vaz aksamında bulusalm Çiy düşsün üstümüze sabaha karsı Sırf üşüdüğümüz için değil Yılların hasretiyle sarılalım Kırılsın özlemin kemikleri Gülüşlerimizi kaybettiğimiz yerde bulalım Serin bir yaz aksamında bulusalım Kokun senden önce gelsin Gözlerimi kapayınca rüyalara dalayım Dizlerinde uyuyakalayım saçlarımı severken Sabah saat bes, gitmek için çok erken Sarılıp uyuyalım Serin bir yaz akşamında buluşalım Dilek tutalım yıldızlar kayarken Ben ellerini tutayım Sen kal, bulutlar giderken Serin bir yaz akşamında buluşalım Ölmek için çok erken
1000Kitap
İstemek
Bir sandalye çekip o karanlik gecenin başında oturmanı isterdim. Önündeki dipsiz çukura defalarca kez düştüm. Bu kez beni sen ittin. Şimdi izliyorsun. Bu kez çırpınışlar bağırmalar yardım beklemeler yok. Yine kendi başıma tırmanacağım bu koca çukura. Ne kadar güçlü olduğumu , acımasız ve inatçı olduğumu göreceksin. Bir insanın kendine ne kadar zarar verip de ne kadar güçlendiğini göreceksin. Sana acıyorum. Sen hiçbir zaman zaferin tadına bakamayacaksın. Kendime acıyorum ben hiçbir zaman kaybetmenin ne olduğunu anlamayacağım. Sana veda etmenin vakti geldi de geçiyor. Geçmiş hayatında yaşadığın her duyguyu bana yansıttın. Ama geleceğine hazırladığım intikamın birer parçası oldular. Eski beni özlemiyorum onu kendi ellerimle gömdüm. Yeni beni yeniden inşaa ediyorum. Sana söz eskisinden de zalim acımasız korkusuz ve kaybetme lüksü olmayan bir ben vaad ediyorum. Geçmişime yaptığım konuşmanın böyle bitmesini istemezdim ama kendi ellerimle kendimi parçalarken en kötü halimi yenmeliyim.
Hoşcakal deme zamanı geldi
Hoşcakal demeyi çok isterdim sana ama nasil veda edeceğimi bilmiyorum. En dibe vurmak gerekir bazen ayaklarının yere bastığını hissetmen gerekir. Bir mucize beklersin mucizeler gerçekleşsin istersin ama o mucizeler yıllar evveldi. Bazen ne kadar sevsek de ayrılmak gerekir çünkü bu ilişki ne bize ne de karşı tarafa iyi gelmiyordur artık bir birine zarar verme noktasına gelmiştir artık. Ama eğer yazamiyorsaniz arayamıyorsanız ya da yüzünü bile göremiyorsaniz ya o artik çok uzaklarda bir yerdedir ya da ona veda etme şansınız hic olmamış demektir. İnsanlar sevdiklerine alınır. Onun bana olan nefreti aslinda çok sevmesinden kaynaklanıyordu. Daha ne kadar kendi kuyumun derinliklerine inip her seferinde cikmak için tek basima çabalayacağım herkese iyiyim demekten yoruldum. Gerçekten sahte olan gülüşlerim ve yarim kalmış düşlerim. Kusura bakmayın olduğum kişi olmamda sizlerin emeği büyük. Yaşattığınız bu kişiliğim size saldırıyorsa sizi kendimden korumak içindir. Bana bunca hayatın anlamsız olduğunu öğretmeniz benim için alıştı artık demeniz yere düştüğümde elinizi uzatmak yerine kendi başına kalkar demeniz... Bu benimle senin aramdaki iç hesaplaşma. Kavga edecek kadar güçlüyüm artık. Benim silahımla vur beni tekrardan. Vur şanlı silahımla gönül mülküm düzelsin. Sen vururken de öldürürken de güzelsin.
1000Kitap
Zamanla Geçer
Geleceğini planlamak isterdim seninle oturup konuşmak neden böyle olduğunu sorup çözümler aramak. Gökyüzünde belirir gözlerin. En sakin denizin dalgaları gibiydi pürüzsüz tenin. Saçlarının arasında bahar kokuyor sevdiğim. Yemyeşil bir bahçenin içindeki çiçekler bekliyor sevgi sözcüğü duymayı. Senin beklentini karşılamak zor oluyor bir öncekinden. Bir Nisan akşamısın bana. Yeni yeni açan çiçeklerin güzel görünümü bir yana lavantalar bile sen kokmuyor bana. Şüphesiz ki sana olan kıymetim günler geçtikçe artarken öfkem yeniliyor. Seninle olabilmek güzel olurdu. Seni anlatmamı isteyenlere belliydi cümlem. Gökyüzüne dokunmak kadar mutlu bir ihtimal. Nice gül kokladım amberden miskten, Hepsi de güzeldi birbirlerinden, Lakin aradığım kokular yoktu, Gül bile tutmadı senin yerini. Seni aramadık yer bırakmadım, Seni sormadığım el bırakmadım. Her gece mehtaba sen diye baktım, Ay bile tutmuyor senin yerini...