Essra

Essra
@essrln
Hemşire
Ankara üniversitesi
Zonguldak
20 Ağustos 1994
34 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Sen gittin gideli içimde kocaman boşluk var.Bu boslukla nasıl baş edeceğimi bilmiyorum.Ne yapsam olmuyor.Bazen alışıyorum saniyirum bir animizi hatırlıyorum en başa dönüyorum.Nasil olacak baba.Sensizlige nasıl alisacagim.Seni çok özledim..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Altı ayda hayatımdaki iki çınarı kaybettim.Once aşkım babam şimdi de canım ananem.Köksüz kaldık.Kimsesiz kaldık.Bundan sonra hicbirsey eskisi gibi olmayacak.icimizde kocaman boşluk bırakıp gittiler.insallah gittiğiniz yerde birbirinizi bulup bize izlersiniz .sizi çok özleyeceğiz..
Hayat çok garip..Babamın kanser olduğunu ve öleceğini öğrendiğim yerde ananemin kalbinin durduğunu öğrendim.alti ay bile olmadı daha .Ben nasıl kendimi toparlayıp annem için güçlü duracağım hiç bilmiyorum.Hayat o kadar boş .Sevdikleriniz yanımızdan uçup gidiyor ve biz hicbirsey yapamiyoruz
Yarın bayram..Herkesin tatlı bir telaşı var kimisinin çocukları gelecek kimisinin torunlarinlari..bir şekilde hazırlanma telaşı var bütün evlerde.Bizim ev hariç babamsiz geçireceğimiz ilk bayram..evde kocaman bir boşluk var..Ne annem içindekileri söyleyebiliyor ne de ben .ikimizde birbirimizi üzmemek için belli etmiyoruz güçlü durmaya çalışıyoruz ama ben cokk ozledim canım babam seni çok seviyorum biz sensiz nasıl yapacaz o bayram kahvaltisini .Ne güzelmiş o günler kahvaltı hazır olmadan yemeye başlayacaksın bizi beklemeden ben sana bizi bekle diye kızardım hep birlikte yapalım diye Ben şimdi kime kizacagim..Kahvaltı yapmak bile gelmiyor içimizden..sen gittin hepimizden gitti hepimiz yarım kaldık💔hep dualarimizdasin seni çok seviyoruz❤️
Herkesin gozlerindeki ışığı kaybettiği bir sene vardır.(26..11.2022) #yolbozuk#