Bazı özlemlerin tarifi yok.Ne kelimeler yetiyor yürekten gelenleri anlatmaya,ne de susmak kapatiyor,bazilarin geride bıraktığı boşluğu .Bazi acılar içerde yasaniyor.Neye ya da kime sarilirsan sarıl, "keşke bir kez daha sarılsam"dediğin insanların yerini kimse tutmuyor..
Çok özledim seni#canımbabam#