Kitabı kafa dağıtmak eğlenmek için başladım. Eğlenceli veya komik bir kitap değil hatta sıkıcı. Nihan'nın durmadan ben şöyleyim, benim enlerim yok ama diye başlayan cümleleri o kadar bıkkınlık verdi ki. Yazar Nihan'nı kalıpların dışına çıkarayım derken bütün diğer kızları aynı kalıba sokmuş. Kitap baştan sona Nihan'nın farklı olduğunu kanıtlamak için yazılmış gibiydi. Bir de durmadan dizi ve filmler üzerinden benzetmeler, alıntılar yapmalar çok fazlaydı kabak tadı verdi bir süre sonra. Kısacası tavsiye etmem.