esraleylan

"Neyin iyi ve neyin kötü olduğunu öğrenmenin en iyi ve en kestirme yolu sizin yerinize başka bir imparator olsa neyin olmasını ya da olmamasını isteyeceğinizi göz önünde bulundurmaktadır."
Sayfa 86
Reklam
Halk tanrılardan oluşsaydı hükümetleri demokratik olurdu.Böyle mükemmel bir hükümet insanlar için değildir.
Sayfa 78
Üstelik yasalar ne kadar iyi olursa olsun halk her halükârda daima onların değiştirecek bir pozisyondadır ve kendine zarar vermek istediğinde onu durdurmaya kimin hakkı olabilir?
Sayfa 62
Tüm adalet adaletin yegâne kaynağı olan Tanrı'dan gelir, fakat böyle yüce bir ilhamı nasıl alacağımızı bilseydik ne hükümete ne de yasalara ihtiyaç duyardık.
Sayfa 43
Darbareye Elly,Asghar Farhadi🎬 open.spotify.com/track/0tlu1CXKL...