Özgürlüğü istiyorsan şişe dönüşmelisin.Biçimsiz olan daima biçim arar,sayısız nebulalar nasıl ki güneşler ve aylara dönüşür.Çok aramış ve şimdi bu adaya dönen biz katı kütleler de tekrar sise dönüşmeli ve başlangıcı öğrenmeliyiz.Tutkuya ve özgürlüğe parçalanmadıkça yaşayıp doruklara yükselecek şey var mı?
Siz sadece küçük benliğinizde kaybolduğunuz zaman,Tanrı dediğiniz gökyüzünü araştırıyorsunuz.Sizin büyük benliğinize ulaşan yolları bulabilirdiniz ve bu kadar avare olmayıp,yollarda sürtmeyebilirdiniz