Biz insanlar sürekli yakınıyoruz. Güzel günlerin çok az kötülerinin çok fazla olmasından şikayet ediyoruz ama bana öyle geliyor ki, çoğunda pek haklı sayılmayız. Yüreğimiz Allah'ın bize her gün sunduğu güzelliklerin tadını çıkarmaya açık olsa,başımıza bir fenalık geldiğinde, onu taşıyabilecek gücü de bulabiliriz kendimizde.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!