Keşfetmek, ait olmak,korku,heyecan üzerine etkileyici bir kitap..Bir de bunları aşık olduğunuz kişiyle yaşamak ya da bütün bunları paylaştığınız için o kişiye aşık olmak...Kitabın sonu evet birçok kişiyi tatmin etmeyecektir ama yazar bunun farkında olduğundan 184 sayfayla sınırlı tutmuş ve yoruma açık bırakmış...Psikolojik yanı biraz daha ağır basan bi kitap güzeldi farklıydı...