Sosyal medyanın hayatımıza girişinden sonra yeme bozukluğu ve vücut dismorfik bozukluğu (vücudunda hayali bir kusurun varlığına inanma ve bunun için ısrarla ameliyat olmak isteme) üniversite öğrencilerinde %30 oranında artmıştır. Gerçekçi olmayan beden ideallerini vurgulayan görsel bir kültürle baş etmeye çalışıyor gençler.
Çocuklara sadece başardıkları sürece iyi olduklarını söyleyen bir sistem onların kişiliklerini geliştirmez. "Sen başarabildiğin kadar varsın!" düşüncesi yaygın bir mutsuzluk üretir .
Medeni denen bu topraklarda rastladığımız en belirgin özellik mal sevgisi , onu da makam hırsı ve karın doyurma telaşı takip ediyor. Bunların hepsi hayvani sıfatlar değil mi hocam